Odpowiedzi

2009-10-21T17:31:47+02:00
ZAPROSZENIE
Drogi Lisie,
chciałbym zaprosić Cię na moją planetę B-612. Przylatuj kiedy tylko zapragniesz. Czekam,
Mały Książę.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T17:33:30+02:00
Witaj Lisku!
Dawno się nie widzieliśmy. A jak dawno nie rozmawialiśmy... więc pozwoliłem sobie do Ciebie napisać list z zaproszeniem, na planetę B-612.
Jest tu wiele atrakcji, których trudno sobie wyobrazić. Napewno bardzo by ci się tu spodobało.
Mam nadzieję że niedługo się zobaczymy. Czekam i pozdrawiam.
Podpis