Proszę o pomoc w krzyżówce-Pablo Picasso
POZIOMO:
1.Ojczyzna Pabla Picassa
2.Kierunek w malarstwie, którego współtwórcą był Picasso
3.Pastelowy, ciepły okres w twórczości malarza
4.Jedna z dziedzin sztuki użytkowej, której chętnie poświęcał czas Pablo Picasso
5. W swej twórczości Picasso nigdy w nich nie ustawał
6.Tytuł słynnego obrazu, będącego protestem artysty przeciw wojnie i przemocy
PIONOWO:
1.Pablo od dziecka używał ich zamiast pisma do porozumiewania się
2.Tam malarz przybył w 1904 roku i osiadł na stałe
3.Nazwa pierwszego okresu w twórczości Picassa
4.Cecha charakterystyczna postaci na większości obrazów Pabla Picassa
5.Również ta dziedzina twórczości plastycznej nie była obca artyście

2

Odpowiedzi

2010-03-06T13:33:49+01:00
1.Ojczyzna Pabla Picassa=Hiszpania
2.Kierunek w malarstwie, którego współtwórcą był Picasso=kubizm
3.Pastelowy, ciepły okres w twórczości malarza=okres różowy
4.Jedna z dziedzin sztuki użytkowej, której chętnie poświęcał czas Pablo Picasso=ceramika
5. W swej twórczości Picasso nigdy w nich nie ustawał=wysiłki :?
6.Tytuł słynnego obrazu, będącego protestem artysty przeciw wojnie i przemocy="Wojna"
PIONOWO:
1.Pablo od dziecka używał ich zamiast pisma do porozumiewania się=obrazy
2.Tam malarz przybył w 1904 roku i osiadł na stałe= Francja
3.Nazwa pierwszego okresu w twórczości Picassa=okres błękitny
4.Cecha charakterystyczna postaci na większości obrazów Pabla Picassa=melancholia
5.Również ta dziedzina twórczości plastycznej nie była obca artyście=rzeżba lub grafika
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T14:46:52+01:00
Poziomo
1.hiszpania
2.kubizm
3.różowy
4.ceramika
5.
6.guernica
pionowo
1.znaki
2.Francja
3.błękitny
4.geometryczność/ ekspresjonizm
5.rzeźba

8 2 8