Odpowiedzi

2010-03-06T13:22:34+01:00
Zwierzęta:
krokodyl nilowy,
dromader,
owca grzywiasta,
gazela,
hieny,
ibis,
czapla biała.

Rośliny:
Mimoza,
Palmy daktylowe,
Widlica tebańska,

Starałem się jak mogłem:)

2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T13:36:28+01:00
1. Rośliny:
* Palma daktylowa
* Papirus
* Kwiat lotosu
* Eukaliptus
* Aloes
* Akacja parasolowata
* Baobab
* Drzewo oliwkowe
* Dąb korkowy
* Ryż
2. Zwierzęta:
* Ibis
* Gazela dorkas
* Lis pustynny
* Krokodyl nilowy
* Hiena pręgowana
* Szakal
* Szary cefal
* Skorpion
* Kobra egipska
* Flaming
1 5 1