Odpowiedzi

2010-03-06T13:16:40+01:00
Pb = 57cm²
Pś (pole jednej ściany = 57cm² : 3 = 19cm²
5cm x h = 19cm² :5cm
h = 3,8cm
Odp. Wysokość graniastosłupa wynosi 3,8cm.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T13:20:08+01:00
Pb=57cm²
pole jednej sciany =19cm²
H=x
Kp(krawędz podstawy)=5

H=19cm²:5cm
H=3,8cm
1 5 1
2010-03-06T13:21:56+01:00
57/3=19 cm (kwadratowych)
H=19/5=3.8 cm (kwadratowego)
Odp: Wysokość graniastosłupa trójkątnego prawdiłowego wynosi 3.8 cm.
1 5 1