Odpowiedzi

2010-03-06T13:15:29+01:00
Skłony , skip a , akip b , skip c, pajacyki , przysiady, takie ćwiczenie zę sie tak rękami rusza nad klatka piersiową ze ręce idą w boki i z powrotem.
przeplatanka , podskoki na jednej nodze
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T13:16:25+01:00
WYMACHY RĘKOMA
streching ramienia)
WYMACHY RĄK TO JEDNEJ NOGI POTEM DO DRUGIEJ
WYKRĘCANIE ŻARÓWEK
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T13:19:34+01:00
- przysiady
- pajacyki
- przeplatanka
- krok odstawno - dostawny
- nie wiem jak się to nazywa, ale takie ' machania ' rękoma - z prawej do lewej
- bieg z kolanami do góry
- bieg obijając stopami o pośladki
- plecy proste. Ręce składamy jak do modlitwy (całe dłonie). Łokcie na wysokości piersi.Dłonie ściskamy mocno jakbyśmy uciskały małą piłeczkę.
- ćwiczenia z hantlami
- wypady w bok
- wypady w przód
- Uginanie nadgarstków w pozycji stojącej– ustan prosto, w obie dłonie chwyć (podchwytem) ciężarki i oprzyj zgięte w łokciu ramiona o uda, wykonuj następnie uginanie nadgarstka do góry i do dołu (m. przedramion).