Odpowiedzi

2010-03-06T13:17:36+01:00
Ryba czyli jedna rzecz podana na tacy, gotowa
wędka czyli przyżąd za pomocą ktorego mozna zdobyc wiele gotowych rzeczy
4 3 4
2010-03-06T13:18:47+01:00
Po co wedka gdy nie ma wody z rybami
a
rybe prypuśćmy morzna zjeść
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T13:20:36+01:00
Jesli chcemy komuś pomóc to lepiej dac mu "wędkę",
niech sam też się trochę postara,
jeśli damy "rybę" to ma gotowca i wychodzi z załozenia że wszystko mu się należy.

4 4 4