Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T13:26:48+01:00
5. 60⁰/360⁰=1/6 koła to wycinek koła

P odcinka koła = P wycinka - PΔ

P odcinka koła =1/6 π*6²- 6²√3/4
P odcinka koła = 6 π- 36√3/4
P odcinka koła = 6 π- 9√3

6
a-bok kwadratu
a²+1²=2²
a²=4-1
a²=3

Pkwadratu=a²=3
2 3 2
2010-03-06T13:26:48+01:00
Bok kwadratu= wysokosc trojkata h
h=a pierwiastkow z 3 przez 2
h=2pierw z 3 przez 2
h= pierwiastek z 3
obw= 4 *pierwiastek z 3
obw = 4pierwiastkow z 3
2 4 2
2010-03-06T13:29:19+01:00
H=bok kwadratu
2²=1²+h²
4=1+h² /-1
3=h²
h=√3

Obw kw=4√3≈6,8
2 4 2