Odpowiedzi

2010-03-06T13:25:14+01:00
Ja korzystam z daru wolności
chodzi o to że bóg dał nam wolnośc wyobru wiary i wolności wszytskiego co robimy lecz ma nadzieje że będziemy wierzyć w jego istenienie i będziemy przestrzegac przykazania
pójdź za mną
te słową mówi chrystus do nas bysmy poslzi za nim do nieba i przestrzegali przykazań bożych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T13:29:46+01:00
1.nie wiem co tam dokładnie pisze,ale jeśli chodzi jak korzystam z daru wolności to odp brzmi tak korzystam z daru wolności w ten sposób,że nikt mnie nie zmusza do wiary i wyznań jestem wolny i w Boga wirzę z własnej woli.

2.Pójdż za mna-Bóg w tych słowach wzywa nas do siebie i chce żebyśmy w jakiś sposób go naśladowali.