Do wymienionych ponizej nazw branz przemyslu dopisz nazwy roslin uprawianych w Polsce, a wykorzystywanych przez te branze. Wymien 2 przyklady innych branz polskiego przemyslu, opierajacych produkcje na surowcach roslinnych.

przemysl olejarski-........................................................
przemysl cukrownuczy_..................................................
przemysl wlokienniczy-....................................................
przemysl piwowarski-.......................................................

Przyklady innych brazn korzystajacych z produktow pochodzenia roslinnego:
-.............................................................................
-............................................................................

2

Odpowiedzi

2010-03-06T13:25:23+01:00
Przemysł olejarski - rzepak , słonecznik
przemysł cukrowniczy - buraki cukrowe
przemysł włókienniczy- len, konopie
przemysł piwowarski- chmiel,jęczmień


inne rodzaje
przemysł młynarski- pszenica, jęczmień,żyto
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T13:28:22+01:00
Przemysl olejarski- rzepak, len, soja, słonecznik
przemysl olejarski- burak cukrowy
przemysl wlokienniczy - len, (konopie to kiedyś dziś jest zakaz)
przemysl piwowarski - chmiel, jeczmień

przemysł petrochemiczny - olej napedowy z rzepaku
przmysł spożywczy - mrożonki
farmaceutyczny - ziola
14 4 14