Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T13:25:20+01:00
Hierarchia (od najwyższych)
Faraon
największy urzędnik
kapłani
urzednicy
rzemieślnicy
żołnierze
chłopi
niewolnicy

Wzdłuż brzegów nilu ciagneły sie pola uprawne. Nil wylewał zawsze o tej samej porze roku, na przełomie czerwca i lipca i zalewał pola uprawne dzieki te,u rosliny rosły
1 5 1
2010-03-06T13:25:48+01:00
Rzeka nil
-pomaga Egipcjanom uprawiać różne rośliny i pola uprawne
-daje czystą wodę z której można się napić
-daję żyzną glebę



LILI:***
1 3 1