Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T13:36:40+01:00
1h=72km
3h=72km*3=216km
0,5h=72km:2=36km
1/6h=72km*1/6=72/6km=12km
2/3h=72km*2/3=144/3km=48km
1/4h=72km*1/4=72/4km=18km
0,1h=72km*1/10=72/10km=7,2km
1 5 1
2010-03-06T13:40:40+01:00
W 1h przejedzie 72km
w 3h przejedzie 216km
w 0,5h przejdzie 36 km
w 1/6 h przejedzie 12km
w 2/3 h przejedzie 48km
w1/4 h przejedzie 18km
w 0,1h przejdzie 7,2km

Jeżeli pomogłem to daj naj
1 5 1