Odpowiedzi

2010-03-06T13:32:47+01:00
Tereny ognistego pierscienia pacyfiku
Tereny przy morzu śródziemnym
Tereny Ameryki Srodkowej
Tereny Oceani
2010-03-06T13:36:53+01:00

na tej stronce jest odpowiedz: http://www.sciaga.pl/tekst/3334-4-trzesienia_ziemi
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T13:39:22+01:00
Państwa narażone na działanie płyt litosferycznych:

1. Japonia (płyta pacyficzna)
2. Chiny
3. Indie (płyta indoaustralijska)
4. Meksyk (północnoamerykańskia)