W każdym zbiorze przekreśl słowo,które ni pasuje do pozostałych. Dopasuj kategorię do zbioru. Kategorii jest więcej niż zbiorów.

Wochentage • Schulfächer • Shulsachen • Charakter • Aussehen • Fremdsprechen • Spiele

English• Japan• Spanish• Deutsh -
der Kuli•die Kunst •der Füller •der spitzer -
treu• ordentlich• nett• klein -
tennis• karten• schach •dame -
der Freitag •der Samstag •der Sonntag •das Wochenende

3

Odpowiedzi

2010-03-06T13:42:28+01:00
1 nie pasuje Japan -to bedzie Fremdsprechen
2 nie pasuje die Kunst - to bedzie Shulsachen
3 nie pasuje klein -to bedzie Charakter
4 nie pasuje dame- to bedzie Spiele
5 nie pasuje das Wochenende -to bedzie Wochentage
20 3 20
2010-03-06T13:46:29+01:00
1.Frendsprechen ?
2.Schulfaher
3.Aussehen
4.Spiele
5.Wochentage


Przekreslic:
1.Deutsch
2.Spitzer
3.nett
4.dame
5.Wochenende
45 4 45
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T13:50:46+01:00
Wochentage (dni powszednie)- der Freitag •der Samstag •der Sonntag
Schulfächer (przedmioty szkolne)-
Schulsachen (przybory szkolne)- der Kuli•der Füller •der spitzer
Charakter- treu• ordentlich• nett•
Aussehen (patrzyc)-
Fremdsprechen (języki obce)- English• Japan• Spanish•
spielen (grac)- tennis• karten• schach
32 2 32