Odpowiedzi

2010-03-06T13:40:23+01:00
Wywiad z mamą

1. - Czy lubisz swoją pracę? Dlaczego?
2. - Gdzie chciałabyś pojechać na wymarzone wakacje?
3. - Jaki prezent na Dzień Mamy sprawiłby ci największą przyjemność?
4. - Co najbardziej chciałabyś, żebym zmienił w swoim zachowaniu?
5. - Kim chciałaś zostać, jak byłaś mała?
6. - Jaką miałaś nastraszniejszą przygodę w życiu?
7. - Kiedy pierwszy raz się pocałowałaś?
8. - Czy lubisz wykonywać prace domowe?
9. - Dlaczego nie obchodzisz urodzin?
10. pytanie oczywiste: - Kochasz mnie?
18 4 18
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T13:40:25+01:00
1. Co pomyślałaś w pierwszej chwili jak dowiedziałaś się że bedziesz mamą?
2. Jak znosiłaś ciążę?
3. Czy osiągnęłaś w życiu to czego pragnęłaś?
4. Kim chciałaś być w przyszłości będąc małym dzieckiem?
5. Jak Twoim zdaniem wyglądałby świat beze mnie? (swojego dziecka)
6. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
7. Którą potrawę najbardziej lubisz gotować?
8. Gdybyś mogła być mężczyzną, kim chciałabys być?
9. Lubisz dostawać kwiaty bez okazji?
10. Czy czujesz się doceniana przez otaczających Cię ludzi?

Mam nadzieję że pomogłam :)
24 3 24