Odpowiedzi

2010-03-06T13:42:53+01:00
Gry komputerowe na dzieci i młodzież bardzo wiele działają ponieważ dzieci to co widzą w telewizji i w grach komputerowych naśladują to.Młodzież na to już inaczej reaguje.
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T13:45:01+01:00
Według mnie gry komputerowe, w których zabija się przeciwników wpływają bardzo negatywnie na młodzeż. Uczą przemocy wobec innych. Niebezpieczne jest też granie w gry z "życiami" - z czasem niektórzy sądzą, że w normalnym życiu również istnieje możliwość "odrodzenia" się.
11 4 11
2010-03-06T13:47:20+01:00
Uważam że te gry są bardzo złe i głupie. Pównież bardzo źle wpywaja na dzieci i młodzież, gdyż osoby które graja w takie gry potem nie maja świadomosci yego co dzieje sie do okoła nich w rzeczywistym świecie. Dzieci np. moga próbowac kogoś zabić bo myślą że ludzie tak jak postacie z gry maja pare żyć- a to nie prawda. Podsumuwujac myslę że powinno się chronić dzieci przed tego typu grami.

Myslę że pomogłam chociaz troszke :)
10 4 10