Odpowiedzi

2010-03-06T13:41:18+01:00
Intensywne opady deszczu lub deszczu i gradu, którym towarzyszą wyładowania elektryczne w atmosferze (błyskawice i grzmoty).
2010-03-06T13:41:21+01:00
Są to intensywne opady deszczu lub gradu.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T13:41:53+01:00
Burze – intensywne opady deszczu lub deszczu i gradu, którym towarzyszą wyładowania elektryczne w atmosferze (błyskawice i grzmoty).