Odpowiedzi

2010-03-06T13:46:00+01:00
V=a³

V₁=5³
V₁=125cm³

V₂=2³
V₂=8cm³

8-100%
125-x
x= ¹²⁵⁰⁰/₈
x=1562,5 %

1 5 1
2010-03-06T13:47:45+01:00
5x5x5=25x5=125
2x2x2=4x2=8

8/125x100%=6,4%
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T14:05:21+01:00
A=5 cm
a1= 2cm

V=a^3
V=5^3
V=125 cm^3

V1=a1^3
V1=2^3
V1=8 cm^3

Z proporcji:

125 - 100%
8 - x%

x=8*100%/125
x= 6,4%

Odp.
Objętość sześcianu o krawędzi 2 cm stanowi 6,4% objętości szecianu o krawędzi 5 cm.
pozdrawiam:)

1 4 1