Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T18:47:36+01:00
Pierre François Augereau (1769-1816) książę Castiglione,
Jean Baptiste Bernadotte (1763 - 1844) książę Ponte-Corvo, od 1810 król Szwecji,
Alexandre Berthier (1753 - 1815) książę Neufchâtel i Wagram,
jean Baptiste Bessiéres (1768 - 1813) książę Istrii,
Wilhelm Brune (1763 - 1815),
Louis Nicolas Davout, (1770 - 1823) książę Auerstädt i Eckmühl,
Emanuel de Grouchy (1766 - 1847),
jean Baptiste Jourdan (1762 - 1833),
François de Kellerman (1735 - 1820) książę Valmy, :arrow:
Jean Lannes (1769 - 1809) książę Montebello,
arrow: François Joseph Lefébvre (1755 - 1820) książę Gdańska,
Alexandre Macdonald (1765 - 1840) książę Taranto,
August Frédéric de Marmont (1774 - 1852) książę Raguzy,
André Masséna (1758 - 1817) książę Rivoli i Essling, Jean Moncey (1754 - 1842) książę Conegliano,
Édouard Adolphe Mortier (1768 - 1852) książę Treviso,
Joachim Murat (1767 - 1815) Wielki książę Bergu i Kliwii, król Neapolu,
Michał Ney (1769 - 1815) książę Elchingen i Moskwy,
Nicolas Oudinot (1767 - 1847) książę Reggio,
Dominik Pérignon (1754 - 1818),
Książę Józef Poniatowski (1763 - 1813),
Jean Filibert Sérurier (1742 - 1819),
Nicolas Jean - de - Dieu Soult (1769 - 1851) książę Dalmacji,
Hyeres Gouvion St. Cyr (1774 - 1830),
Luis Gabriel Suchet (1770 - 1826) książę Albufera,
Klaudiusz Perrin Victor (1764 - 1841) książę Belluno.
2010-03-06T18:53:40+01:00
Alexandre Berthier (1753 - 1815) książę Neufchâtel i Wagram,

Wilhelm Brune (1763 - 1815),
Emanuel de Grouchy (1766 - 1847),
jean Baptiste Jourdan (1762 - 1833),
François de Kellerman (1735 - 1820) książę Valmy, :arrow:
Jean Lannes (1769 - 1809) książę Montebello,
arrow: François Joseph Lefébvre (1755 - 1820) książę Gdańska,
Alexandre Macdonald (1765 - 1840) książę Taranto,
August Frédéric de Marmont (1774 - 1852) książę Raguzy,
André Masséna (1758 - 1817) książę Rivoli i Essling, Jean Moncey (1754 - 1842) książę Conegliano,
Édouard Adolphe Mortier (1768 - 1852) książę Treviso, ,
Michał Ney (1769 - 1815) książę Elchingen i Moskwy,
Dominik Pérignon (1754 - 1818),
Joachim Murat (1767 - 1815) Wielki książę Bergu i Kliwii, król Neapolu
Książę Józef Poniatowski (1763 - 1813),
Jean Filibert Sérurier (1742 - 1819),
Louis Nicolas Davout, (1770 - 1823) książę Auerstädt i Eckmühl,
Nicolas Jean - de - Dieu Soult (1769 - 1851) książę Dalmacji,
Hyeres Gouvion St. Cyr (1774 - 1830),
Nicolas Oudinot (1767 - 1847) książę Reggio,
Jean Baptiste Bessiéres (1768 - 1813) książę Istrii,