Odpowiedzi

2010-03-06T13:43:40+01:00
-zależy to od dopłwu wód słodkich
-od szerokości geograficznej
2010-03-06T13:46:20+01:00
Gdyż ma dużą mieszalność wody z morzem Arabskim (zasolenie 36%% [promili]) I nie ma dostępności do wielu rzek dopływowych.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T13:50:10+01:00
Przyczyną zasolenia zatoki Perskiej jest przede wszystkim od temperatury, a wynosi ona około 36 stopni C. Przyczyną jest także parowanie i opady. Zatoka Perska znajduje się w strefie zwrotnikowej, gdzie zasolenie jest największe.