Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T17:37:27+02:00
Jest to anemia. Anemia spowodowana jest niedoborem witamin i żelaza.
Podczas anemii należy sie zdrowo odżywiać i dostarczać do organizmu dużo witamin. Dlatego też należy jeść dużo warzyw i owoców.
1 5 1
2009-10-21T17:39:31+02:00
Anemia.

Dieta wysoko kaloryczna. Posiłki należy spożywać o stałych porach, wolno przeżuwając każdy kęs. Najlepiej 5 posiłków w ciągu dnia. Dużo kalorii zawierają zupy i sosy doprawione mąką, sery żółte, pleśniowe, pełnotłuste białe.
1 5 1
2009-10-21T18:39:00+02:00
Anemia zależy od sposobu żywienia. Jest to choroba niedokrwistości. Powoduje ją brak żelaza w organizmie. Najlepsze źródła żelaza to: Wątroba, nerki, owsianka i mączka z owsa, surowe ostrygi, suszone brzoskwinie, rodzynki, śliwki, żółtka jaj, sucha fasola, zielone warzywa liściaste.
1 5 1