Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T13:46:00+01:00
Nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka.

np. Jeśli my kogoś krzywdzimy, to i nas w końcu ktoś skrzywdzi.
2010-03-06T13:46:08+01:00
Im dalej w las tym więcej drzew- np. jeśli jesteśmy palaczami to im dłużej będziemy palić papierosy, tym bardziej będziemy chorzy
2010-03-06T13:46:37+01:00
"Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie" - Według mnie znaczy to, że jak komuś będziemy przeszkadzać to on też tak będzie robić, np. "Podstawie noge koleżance, ona mi podstawi".