Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T13:51:16+01:00
*glon-płotka-szczupak
*odpady-krewetka-sum
*moczarka-ślimak-szczupak-człowiek
*rozwielitka-rak stawowy-szczupak-płoć-glon-błotniarka stawowa-rak stawowy
*glony-rozwielitka-szczupak

Nie wiem czy dokładnie o to chodziło. Mam nadzieję, że pomogłem choć troszkę
2010-03-06T13:53:00+01:00
Szczupak-okon-węgorz-glony
2010-03-06T15:15:26+01:00
W morzu :
zielenice ---->wegorz ---->szczupak ---->rekin
W stawie
przenica----> płoć ---->okoń ---->sandacz----> wędkarz
W lesie
Dąb ----->kornik ---->dzięcioł -----> jastrząb
na łące
mucha ---->pająk ---->skowronek ---->jastrząb