Odpowiedzi

2010-03-06T14:00:37+01:00
We wtorek, dnia 29 września 2009 roku w Naszym gimnazjum odbyło się uroczyste otwarcie nowego boiska szkolnego. O godzinie 10.30 do szkoły przybyli ważni goście: Burmistrz dzielnicy Mokotów oraz jego zastępcy. Pani dyrektor, Joanna Nowak wygłosiła krótką mowę. Wyraziła swoje orgomne zadowolenie z nowego boiska. Wtedy Burmistrz dzielnicy przeciął wstęgę zawieszoną na boisku i bosikso oficjalnie zostało oddane do użytkowania. Nie zabrakło pokazowej gry w koszykówkę naszych uczniów oraz tańca szkolnego zespołu cheerleaderek. Po tej uroczystości goście zostali zaproszeni na skromny poczęstunek.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T14:02:07+01:00
Dnia 28.02.2010 roku w Gimnazjum nr. 1 w Szczecinie otwarto nową pracownię informatyczną. Pracownia posiada najwyższe standarty. Na jej otwarcie przybyły władze miasta i województwa. Miasto reprezentował burmistrz pan Stefan Oprot, a województwo pan Marek Junicki - zastępca wojewody. Uroczystości toważyszyło niezwykłe napięcie - ze strony dyrekcji szkoły, oraz niesamowita chęc obejżenia pracowni - ze strony uczniów, ich rodziców, oraz zaproszonych gości. Kiedy nareszcie nadszedł oczekiwany moment rozbrzmiały fanfary i został przecięta biało - czerwona wstęga. Po zaprezentowaniu zalet pracowni i przedstawieniu jej uczestnikom imprezy odbył się uroczysty poczęstunek. Wszystko odbyło się w miłej i przyjaznej atmosferze. W tym dniu, każdy mógł skorzystac bezpłatnie z pracowni, oraz uczestniczyc w warsztatach o nazwie " Ja i komputer".

Autor: ****** **********
2 5 2