Odpowiedz na pytania. - treść lektury "Pan Tadeusz" /

1.Jakie buty nosił Tadeusz?
2.Jaką książkę czytała Telimena w Świątyni Dumania?
3.Jak nazywała się ogrodnicza,która zrobiła ogródek dla zwierząt?
4.Kto wydał rozkaz ruszenia na polowanie?
5.Kto był częstym gościem na zamku Stolika Horeszki?
6.Z kim początkowo miał się ożenić Tadeusz?
7.Jak nazywały się psy Rejenta i Asesora?
8.Co wystraszyło małą ogrodniczkę?
9.kto podszedł z rysunkiem do Telimeny podczas grzybobrania?
10.Jakie grzyby zbierał wojski?
11.Podaj pełen tytuł lektury.
12.Hrabia podglądał Zosię w ogródku.Napisz co trzymała w ręce i jaką miało symbolikę?
13.Jakie włosy miała Zosia?
14.o czym rozmawiała Telimena z Tadeuszem przy wieczerzy i w jakim języku?
15.Jak nazywano inaczej Gerwazego?
16.gdzie uciekł niedźwiedź?
17. Jaki był herb Horeszków?
18. Co podano na śniadanie panią,a co mężczyzną?
19.Jakie były skutki zagniewania Asesora i Rejenta?
20.Kto obudził Tadeusza?
21.Jak nazywało się miejsce w rogu karczmy?
22.Czym częstowano w karczmie?
23.Dlaczego Ks. Robak wybiegł z karczmy?
24.Kto był określany mianem najlepszego strzelca?

2

Odpowiedzi

2010-03-06T13:55:05+01:00
Trampki
pan tadeusz
saney
soplica
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T14:06:25+01:00
1. w butach stryflastych, w pantalonach białych
7. Rejenta - Kusy, Asesor - Sokół
11. Pan Tadeusz, czyli ostatni zajazd na Litwę. Historia szlachecka z roku 1811 i 1812 we dwunastu księgach wierszem.
4 3 4