Odpowiedzi

2010-03-06T14:01:34+01:00
X-ilość kur
y-ilość królików

układ równań:
x+y=11
2x+4y=34

x+y=11
x+2y=17

-x-y=-11
x+2y=17

y=6
x=5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T14:01:50+01:00
X - króliki
y- kury


wszystko w klamerce

x+y= 11
4x+2y= 34
______

x= 11-y
4(11-y)+2y= 34
______

x= 11-y
44-4y+2y= 34
_____

x= 11-y
-2y= -10 |: -2
____

x= 11-y
y=5
____

x= 11-5
y=5
_____

x=6
y=5


Jest 6 królików i 5 kur :)
2010-03-06T14:02:12+01:00
X- kury
y- króliki

x+y= 11/*-2
2x+4y=34

-2x -2y = -22
2x+4y = 34

2y=12/ :2
y=6

x+6=11
x=11-6
x= 5