Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T14:04:53+01:00
Wybrałbym Imperium Rzymskie, gdyż to państwo było lepiej rozwinięte i miało bogatszą kulture niż plemiona Germańskie. Prócz tego było to jedno z najbogatszych i największych krajów
ówczesnego świata.
3 3 3
  • xyz4
  • Początkujący
2010-03-06T14:06:27+01:00
Gdybym miała wybierać gdzie mam mieszkać to wybrałabym Imperium Rzymskie , gdyż oni nie nakazywali podbitym państwom wyznawać ich religii ,lecz oni sami uznawali religie podbitych państw .
1 1 1