Odpowiedzi

2010-03-06T14:04:01+01:00
I zasady dynamiki Newtona (zasada bezwładności)
Jeśli na ciało nie działa żadna siła lub siły działające równoważą się, to ciało pozostaje w spoczynku lub porusza się ruchem jednostajnym prostoliniowym.
2010-03-06T14:04:18+01:00
zasada
Jeżeli na ciało nie działa żadna siła lub działające siły na to ciało równoważą się, to pozostaje ono w spoczynku lub porusza się ruchem jednostajnym prostoliniowym
Chyba wszystko jasne; )
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T14:05:29+01:00
Jeżeli na ciało nie działa żadna siła lub działające siły wzajemnie się równoważą to ciało pozostaje w spoczynku lub porusza się ruchem jednostajnym.

druga wersja:
Jeżeli na ciało nie działa żadne inne ciało lub działanie innych ciał wzajemnie się równoważy to ciało pozostaje w spoczynku lub porusza się ruchem jednostajnym.