Odpowiedzi

2010-03-06T14:05:22+01:00


Promieniotwórczość ma szerokie zastosowanie we współczesnym świecie. Można powiedzieć, że jest ona niezbędna do rozumienia mikro i makro świata, a także procesów zachodzących w gwiazdach, a przez to ewolucji wszechświata.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T14:07:17+01:00
Błyszczące farby
Stymulatory mięśnia sercowego
Aparaturay pomiaru grubości
Czujniki przeciwpożarowe
Aplikatury radowe
Radiografia
sprzęt radiacyjny
bomba kobaltowa
aparatura pomiarowa
Czujniki przeciwpożarowe
Badanie tarczycy
Radiografia
Radiografia
pomiary grubości
bomba cezowa