Odpowiedzi

2010-03-06T14:08:35+01:00
Sprzedam ręczny detonator min z II wojny swiatowej (młotek)
za cenę : 999,99 ,-
lub wymienie sie za telefon komórkowy...

zainteresowanych prosze o kontakt pod nr:
801802803
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T14:09:10+01:00
SPRZeDAM!!

Dużą paczkę słonych paluszków-bez opakowania
zaintersowanych prOszE o kontakt :011 222 33 44
5 5 5
2010-03-06T14:17:58+01:00
Sprzedam swoją teściową.
Stary i używany model.
Kontakt pod *0*0****0.
11 4 11