7- trzy czwarte=
4-jedna czwarta=
6-3 jedna druga=
7-6 jedna trzecia=
1 dwie szóste+pięć szóstych=
1 dwie trzecie +2 dwie trzecie=
4 jedna szósta -3 dwie szóste=
3 trzy czwarte + 2 jedna czwarta=
7 jedna trzecia - 1 dwie trzecie=
1 trzy czwarte + 1 trzy czwarte=

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T14:12:05+01:00
7-¾ = 6¼
4-¼ = 3¾
6-3½ = 2½
7-6⅓ = ⅔
1²/₆+⁵/₆ = 2¹/₆
1⅔+2⅔ = 4⅓
4¹/₆-3²/₆ = ⁵/₆
3¾+ 2¼ = 6
7⅓-1⅔ = 5⅔
1¾+1¾ = 3½
2010-03-06T14:12:55+01:00
6 i jedna czwarta
3 i trzy czwarte
2 i jedna druga
dwie trzecie
2 i jedna szósta
4 i jedna trzecia
piec szostych
6
5 i dwie trzecie
3 i dwie czwarte
1 5 1