Odpowiedzi

2010-03-06T14:13:50+01:00
Wąż kąsi ofiare i czeka aż mu siły opadną i wtedy atakuje ostatni raz i na tym polega strategia.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T14:40:31+01:00
1. Strategia polega na tym, że jak wąż jest jadowity to ukąsi ofiarę jak najbliżej serca by jad szybciej zadziałał, najczęściej nie opuszcza swojej ofiary. A gdy ofiara nie żyje (najczęściej kilka sekund do minuty) połyka ją w całości. U dusicieli ma to się inaczej, bo dusiciele wykorzystując swe dobrze rozwinięte mięśnie uniemożliwią oddychanie, oraz krążenie. Ofiara umiera z powodu zaburzeń krążeniowo-oddechowych, a następnie ją połykają w całości.
2. W razie ukąszenia należy założyć opaskę uciskową powyżej miejsca ukąszenia, aby zahamować rozprzestrzenienie się jadu i jak najszybciej podać surowice przeciwjadową.
4 5 4
2010-03-06T14:46:57+01:00
Jego strategia jest taka aby cały czas atakować aż do tej pory az sie uda

należy przycisnąć te miejsce aby jad wypływał najcześciej sa to opaski
1 5 1