Zad.1 W ekosystemie wodnym fitoplankton (plankton roślinny) pełni rolę
A. producentów.
B. destruentów.
C. konsumentów I rzędu.
D. konsumentów wyższych rzędów.

zad2. Żywych form fitoplanktonu nie spotyka się na dużych głębokościach w morzach
i oceanach przede wszystkim dlatego, że
A. panuje tam za niska temperatura.
B. dociera tam za mało światła.
C. panuje tam za wysokie ciśnienie.
D. jest tam za mało pokarmu.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T14:13:48+01:00
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T14:21:02+01:00
Zad 1
Odpowiedź: A
Zad 2
Odpowiedź: B
Mam nadzieje, że będzie naj..., bo lubię biologię i wiem co gdzie jak zachodzi.
2010-03-06T14:31:56+01:00
A
a lub b poniwaz brak swiatła i temperatura przyczynia sie do jego wytwarzania