Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T14:18:33+01:00
A) -2-27=29
b) 3-7=-4
c) 5*(-4)=-20
d) 16-1=15
e) -7/-5
na przyszłość pisz jakos bardziej zrozumiale :) i korzystaj z symboli pod spodem
2010-03-06T14:26:32+01:00
A) (-18) : 9-(-27) : (-1) = -2-27=-29
b) (24-36/4) -7=-12/4 -7=-3-7=-10
c) (-9-6/-3) *(-4) =-15/-3*(-4)=5*(-4)=-20
d) (-9+5*(-11)/ 4) -1 =(-9-55/4) -1=(-64/4) -1=-16-1=-17
e) 4*-1-3 /-2-3 = -4-3/-5=-7/-5=1⅖
2010-03-06T14:36:11+01:00
A) -2+27/-1=-25
b)-12/4-7=-10
c)-9-8=-17
d)-9+-55/4-1=-9+-13,75-1=-23,75
e)-4-1,5-3=-8,5