Proszę o uzupełnienie kropek temat o rzymie

W.......w.n.e. narodziło się w....... chrześcijaństwo. Mesjaszem. Wędrownym........, nauczycielem......... był .............. z Nazaretu. Pouczał Żydów, że.......... że wymaga od ludzi czystego.......... Najważniejszym obowiązkiem czlowieka jest........... ............. Jezus do pomocy w nauczaniu prawdziwej miłości powołał.............

Z góry dziękuje:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T21:39:05+01:00
1.I
2.Izraelu
3.
4.Jezus
5.Bóg
6.serca
7.milowanie bliźniego
8. apostołów
2010-03-06T21:39:30+01:00
W I w.n.e. narodziło się w Palestynie chrześcijaństwo. Mesjaszem. Wędrownym-(nie wiem ), nauczycielem......... był Jezus z Nazaretu. Pouczał Żydów, że Bóg. że wymaga od ludzi czystego serca Najważniejszym obowiązkiem czlowieka jest miłowanie bliźnich. Pan Jezus do pomocy w nauczaniu prawdziwej miłości powołał apostołów .