Napisz Patizip II od podanych czasowników;
verpassen
sich rasieren
aufraumen
fernsehen

przetłumacz zdania w czasie przeszłym na niemiecki
wujek opowiedzial historie z Peru.
Co sie wczoraj wydarzyło ?
ula jezdziła na rowerze .
Oni byli w domu.

Pilne !

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T14:34:05+01:00
Zdania:
Wujek opowiedział historię z Peru - der Onkel hat die Geschichten aus Peru erzählt.
Co sie wczoraj wydarzyło ? - Was sie gestern passieren?
Ula jeździła na rowerze - Ula hat Rad fahren.
Oni byli w domu - Sie waren zu Hause.


Parizip II
verpassen - vergepassen
sich resieren - geresieren
aufraumen - aufgeräumt
fernsehen - ferngesehen
2010-03-06T14:36:28+01:00
Verpassen-verpassent
sich rasieren-sich rasiert
aufraumen-aufgeraumt
fernsehen-fernseht

wujek opowiedzial historie z Peru. - der Onkel hat die Geschichten aus Peru erzählt.
Co sie wczoraj wydarzyło ? - was ist gestern passiert?
ula jezdziła na rowerze .-des Bienenstockes sie Rad fahren.
Oni byli w domu.-Sie waren zu Hause.

2010-03-06T14:44:42+01:00
Verpassen- verpasst
sich rasieren- sich rasiert
aufraumen- aufgeraumt
fernsehen- ferngesehen

Der Onkel hat der Geschichte erzählt.
Was ist gestern passiert?
Ula ist Rad gefaren.
Sie waren zu Hause.

Tamto powyżej od uzytkownika martynan jest źle.