Odpowiedzi

2010-03-06T14:26:08+01:00
1) 12 potraw wigilijnych.
2) Wigilię spędza się w domu ( nie ma wycieczek).
3. Rano i wieczorem modlitwa.
4. Co niedzielę do kościoła całą rodziną.
5. Uczestniczenie w pasterce.
6. Wigilia zaczyna się o godzinie 19.00.
7. W czasie wielkiego postu, każdy ma jakieś postanowienie.
8. Wspólna modlitwa przed obiadem.
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T14:32:17+01:00
Dla kolejnych pokoleń w mojej rodzinie chciałabym zachować, to, że codziennie w niedzielę po przyjściu z kościoła zasiadamy do wspólnego posiłku. :)
15 3 15
2010-03-06T17:32:49+01:00
Przekazać chciała bym/chciał bym:
-co niedziela uczestniczenie do kościoła
-być w stanie łaski uświęcającej
-rozważanie Pisma Świętego co Niedziela
-modlitwa wieczorna i poranna
9 4 9