Odpowiedzi

2010-03-06T14:29:05+01:00
Oczy piwne, życie dziwne.
Oczy niebieskie, życie królewskie.
Oczy zielone, życie szalone.
Oczy czarne, życie barwne.

Zdaje mi się, ze o to chodziło :)
Pozdrowienia :)
19 4 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T14:29:40+01:00
Oczy niebieskie życie królewskie
Oczy zielone życie szalone
Oczy czarne życie marne
Oczy piwne życie dziwne
Oczy czarne, życie barwne
oczy kocie życie w złocie
oczy brązowe życie bombowe
oczy szare życie jare
oczy brązowe życie wystrzałowe
dasz naj:)?
47 4 47
dzięki
Komentarz został usunięty
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T14:37:02+01:00
Oczy niebieskie życie królewskie
oczy piwne życie dziwne
oczy zielone życie szalone
oczy czarne życie marne
oczy kocie życie w złocie
oczy brązowe życie bombowe


pozdrawiam;):*
12 4 12