Odpowiedzi

2010-03-06T14:31:58+01:00
Jeśli rana oparzeniowa jest rozległa należy należy przycisnąć do rany tampon, czystą chustkę, itp. Dalsze leczenie polega na miejscowym stosowaniu maści, aerozoli i okładów o działaniu przeciwzapalnym - powinno być prowadzone przez lekarza 1 kontaktu. Obecnie w leczeniu oparzeń szczególne zastosowanie znajdują opatrunki hydrożelowe. Mogą być one stosowane na wszystkie okolice ciała. Dobre efekty dają zwłaszcza przy oparzeniach twarzy.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T17:18:49+01:00
1. Ściągamy z palców wszelkie pierścionki
2. Polewamy dłoń chłodną wodą aż do ustania bólu
3. Nie przebijamy powstałych pęcherzy!
4. Oparzonej powierzchni nie smarujemy żadnymi kremami ani maściami ( zwłaszcza o tłustej konsystencji )
4 4 4
2010-03-06T18:25:34+01:00
Schładzamy rane zimna woda
1 4 1