Odpowiedzi

2010-03-06T14:41:10+01:00
-Tokio - 35° 41'N, 139° 44' E
-Chicago - 41° 53' N , 87° 39' W
-Cali - 9° 10' 32'' N, 105° 10' 45'' E,
-Mogadiszu - 2° 02 N, 45° 21' E
-Lizbona - 38° 42' N, 9° 05' W
-Londyn 51° 3 N, 0° 1' E
-Suwałki 54°11'45" N, 22°52'30" E
-Świnoujście- 53° 55' 03" N, 14° 17' 10" E
18 4 18
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T14:42:32+01:00
-Tokio--Współrzędne geograficzne to: 35°41' szerokości geograficznej północnej i 139°46' długości geograficznej wschodniej.
-Chicago--szerokość geograficzna 41.85 = 41° 51′ 0″ długość geograficzna -87.65 = 87° 39′ 0″ W
--Cali--3° 27' 26 '' N 76° 31' 42'' W
--Mogadiszu--2° 4' N 45° 22' E
--Lizbona--38° 42' N 9° 11' W
--Londyn--51° 30' N 00° 07' W
--Suwałki-- 54°11'45" N, 22°52'30" E
-Świnoujście-- 53° 55' 03" N, 14° 17' 10" E
32 3 32