Odpowiedzi

2010-03-06T14:33:34+01:00
Przyjaciel

Mówisz mu o wszystkim.
On również Ci się zwierza.
Zrozumie, pomoże.
Zawsze rękę poda.
Jeśli coś Ci grozi zrobi wszysto
by Cię uchronić.
To on-Twój przyjaciel.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T14:50:08+01:00
Wiosna

Jeszcze marzec, zimno, plucha
Nie schowaliśmy korzucha
Bo na dworze śnieg jeszcze
Bez korzucha zimno, dreszcze.
ale w sercu jest nadzieja
że się skończy ta zawieja
Że wnet słońce zobaczymy
i nastanie koniec zimy.
W okoł znowu będzie wiosna
piękna, ciepła i radosna
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T19:54:29+01:00
Pierwsze kwiaty
Na łące zakwitły pierwsze kwiaty
krokusy, przebiśniegi i pierwiosnek żółty.
Dzieci ich zrywać nie mogą,
bo są pod ścisłą ochroną
Wiosna to piękna dziewczyna
w marcu przychodzić zaczyna.
Śpiewają ptaki, kwitną kwiaty,
bo stopniał śnieg lodowaty.