Przyporządkuj określenia umieszczone poniżej : liberalizm i socjalizm.

*zniesienie własności prywatnej
*równość praw wszystkich obywateli
*zniesienie podziału na biednych i bogatych
*wolność słowa
*wolność wyznania
*przyjęcie przez robotników rządów z rąk bogatych kapitalistów
*wolność działalności gospodarczej
*wprowadzenie komunizmu

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T14:33:38+01:00
*zniesienie własności prywatnej S
*równość praw wszystkich obywateli L
*zniesienie podziału na biednych i bogatych S
*wolność słowa L
*wolność wyznania L
*przyjęcie przez robotników rządów z rąk bogatych kapitalistów S
*wolność działalności gospodarczej L
*wprowadzenie komunizmu S

S - socjalim
L - liberalizm
2010-03-06T14:38:08+01:00
Liberalizm:
-wolność słowa
-wolność wyznania
-wolność działalności gospodarczej
-przyjęcie przez robotników rządów z rąk bogatych kapitalistów
socjalizm:
-zniesienie własności prywatnej
-równość praw wszystkich obywateli
-zniesienie podziału na biednych i bogatych
-wprowadzenie komunizmu


Liczę na naj.;)