Odpowiedzi

2010-03-06T14:38:11+01:00
Delta <0 wtedy brak pierw. wiec:

k²-16<0
(k-4)(k+4)<0
k=4 lub k=-4 i teraz na osi oznaczasz oba punkty,prowadzac linie z prawej strony od gory (bo wspolcz.przy najwyzszej potedze dodatni),przechodzac przez poszczegolne punkty masz rozwiazanie

knalezy do (-4,4)
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T14:39:01+01:00
Y=x²-kx+4

funkcja nie ma miejsc zerowych, kiedy delta < 0

k ^ 2 - 4 * 4 * 1 < 0

k^2 - 16 <0

(k-4)(k+4)<0

x1=4 x2=-4


zaznaczasz na osi liczbowej podane punkty, rysujesz parabolę z ramionami w górę i zaznaczasz przedział ujemny.
11 4 11