Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T14:41:27+01:00
A. (274-147)274+350=35148
B (128-274)²=21316
C. 274(138-274)= -37264
D. (2*274-274(274-159))=274*115=31510

Odp C
1 5 1
2010-03-06T14:41:35+01:00
A.
x-147=
=247-147(wartość dodatnia

B.
(128-x)²(kwadrat-zawsze liczba dodatnia)

C.
(x(138-x))=
=247(138-247)(liczba ujemna w mniejszym nawiasie-końcowy wynik tez liczba ujemna)

D.
(2x-x(x-159))=
=x(x-159)=
=247(247-159_(liczba dodatnia)
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T14:42:22+01:00
C. gdyż
(x(138-x)=-136*274=-37264
1 5 1