Odpowiedzi

2010-03-06T14:41:40+01:00
40 dniowy post
modlitwa
ścisły post w wielkie święta
oczekiwanie na zmartwychwstanie
rekolekcje - 3 dniowe przygotowanie się do Wielkanocy
spowiedź
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T14:43:41+01:00
1) w piątki nie powiniśmy jesc potraw miesnych
2) chodzic na dRoge Krzyżową
3) uczetniczyc w REkolekcjach
4)nIe uczestniczyc w zabawach chucznych
5) Udac sie do spowiedzi
6) zastanowic sie nad swoim zyciem chrzeżcijańskim

NIe powiniśmy jesc potraw miesnych w piątki w czasie Wielkiego postu , poniewa ma byc to dowód tego ze wierzymy w Boga , tego ze poscimy w dzien kiedy Jezus został ukrzyzowany..
5 4 5