Napisz list do kierowniczki urzędu zatrudnienia w Twoim lub najbliższym mieście. Sformułuj w nim prośbę o przeprowadzenie pogadanki w klasie, do której uczęszczasz, na temat zapotrzebowania w zakładach pracy na przedstawicieli różnych zawodów.

Proszę i krótkie i konkretne rozwiązania!! z góry dzieki!! :D pzdr..

2

Odpowiedzi

2010-03-06T14:48:15+01:00
Droga kierowniczko


Na wstępie mojego listy chciałabym Cię pozdrowić, i z góry piszę , że mam nadzieje że odpiszesz na mój list.
Mam prośbe o której mam zamiar że przyjmiesz i pomożesz mi. Chciałabym abyś przyszła do mojej klasy w Lublinie im....
I abyś porozmawiała z moimi koleżankami i kolegami na temat zapotrzebowania w zakładach pracy na przedstawicieli różnych zawodów.
Z góry dziękuje i pamientaj o odpisaniu na list

P.S Trzymaj się cieplutko

Twoja/Twój...



Improwizowałam ;DD
LICZE NA NAJ
ale nieoczekuje ;))


pozdrawiam;**
17 1 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T14:55:40+01:00
Szanowna Pani Kierownik Kraków 20.03.2010

W imieniu swoim i swoich kolegów, uczniów Liceum nr 7, zwracam się do Pani z uprzejmą prośbą o wygłoszenie pogadanki w naszej klasie, na temat zapotrzebowania w zakładach pracy na przedstawicieli różnych zawodów. Wielu z nas stanie w najbliższym czasie przed koniecznością podjęcia decyzji, jaką szkołę czy studia wybrać. Dlatego uznaliśmy, że warto wiedzieć, jacy pracownicy są najczęściej poszukiwani.
Z góry dziękuję za rozpatrzenie naszej prośby.

z poważaniem
Przewodniczący Jan Nowak

14 4 14