Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T14:52:44+01:00
Mały książe użył tego zwrotu w książce nie raz.
Moim zdaniem to oznacza że nieważne jaki jesteś na zewnątrz ważne co ktyje się w środku w twoim sercu, w twojej dusz.
To się liczy to co oczy niewidzą a serce czuje i przewiduje

pozdrawiam;**
;DD
2010-03-06T15:02:46+01:00
W dzisiejszych czasach liczy się ładny wygląd, modne ubrania. Nie tylko szata powinna zdobić człowieka, ale również jego poglądy i czyny. Ile razy okazało się, że gdy oceniliśmy ludzi po tym jak wygladają, a potem czuliśmy się rozczarowani ? Takie myslenie jest bardzo płytkie. Przyjacielem nie nazywamy jakiegos znajomego, tylko osobę z którą się dobrze czujemy, którą najpierw dobrze poznaliśmy.