Odpowiedzi

2010-03-06T15:01:54+01:00
W zycie mojej parafii moglabym sie włączyc w sposób ze pomoagala bym sprzatac kosciół , moze moglabym spiewac w chórku
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T15:07:48+01:00
wypracowanie
W mojej pracy chciałabym przedstawić jak możemy włączyć się w życie parafi.
My jako dzieci niestety jeszcze nie zarabiamy. jednak możemy zasze w jakiś sposób pomóc.Jak? Np,:możemy pomagać w porządkach w kościele, chodzić na mszę, śpiewać w schooli, być ministrantem. Możemy również pomagać biednym, schorowanym osobom. Poprostu powinniśmy czynić dobro.Tylko dlaczego nam sie nie chce?Niech to zostanie tajemnicą...
Tak właśnie wygląda moja praca. Mam nadzieję, że się wszystkim spodoba
1 5 1
2010-03-06T15:18:38+01:00