Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T14:55:59+01:00
-4(x+1)²-(3x+1)(x²+3x-2) =
-4(x²+1+2x)-(3x³+9x²-6x+x²+3x-2) =
-4x²-4-8x-(3x³+10x²-3x-2) =
-4x²-4-8x-3x³-10x²+3x+2 =
-14x²-2-5x-3x³ =
-3x³-14x²-5x-2
2010-03-06T14:59:52+01:00
-4(x+1)²-(3x+1)(x²+3x-2)=-4*(x²+2x+1)-(9x²+6x+1)(x²+3x-2)= -4x²-8x-4-9x²-6x-1+x²+3x-2=-12x²-11x-7
2010-03-06T15:01:46+01:00
-4(x+1)²-(3x+1)(x²+3x-2)=
=(-4x-4)²-[(3x+1)×(x²+3x+2)]=
=16x²-16x+16-(3x³+9x²-6x+x²+3x-2)=
=16x²-16x+16-3x³-9x²-6x+x²+3x-2=
=8x²-19x+14-3x³