Odpowiedzi

2010-03-06T15:01:59+01:00
To było w teście 6 klas (próbnym)

(w górnym rogu ) np. Nowe Miasto Lubawski04.03.2010

Droga np. wiktorio
Dziś odbył się w naszym mieście impreza z okazji obchodów dnia czekolady.
Na imprezie wystąpiło wiele zespołów. Do tego na ryku było mnóstwo stoisk z możliwością degustacji np. lodów czekoladowych czy gorącej czekolady. Przyjechał także cyrk i wesołe miasteczko. Szkoda że Ciebie tam nie ma (bo jesteś na koloniach).
Bardzo dobrze się tam bawiłam zwłaszcza że impra trwała od 19 do północy :). Ok to chyba tyle pa.
pozdrowienia Maja
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T15:05:09+01:00
Cześc !
Pisze do cb ten list poniewaz chce ci opowoedziec o bradzo fajnym swiecie .
Gdy zaczyna sie świeto czekolady wszyscy ludzie z mojego miasteczka szaleja ..
Biegaja do sklepow i kupuja najrozniejsze czekolady ciastka i cukierki kakaowe ..
W sklepach sa strasznie dlugie kolejki ..
Kazda osoba po tym swiecie wazy o 3 kg wiecej niz poprzednio ..
Gdy jest koniec swieta wszytsko wraca do normalnej codziennosci ..
Strasznie lubie ten dzien poniewz mozna jesc tyle czekolady ile sie chce a rodzicie nie zwracaja na to u wagi..
pozdrawiam .. ; )

; d