Odpowiedzi

2010-03-06T14:58:06+01:00
Hmm do samego słowa trudno wymyślić rym.Napiszę ci do wersu :)
A ja znam zwierzaki,
które mają przeróżne smaki,

a tak do samego słowa to :
zwierzaki - dwupaki
zwierzaki-buraki
zwierzaki-wilkołaki
zwierzaki-prosiaki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T15:48:57+01:00
Zwierzaki:
słodziaki
dzieciaki
maki
ptaki
ssaki
kociaki
A jedyny rym który przychodzi mi do głowy to-
Wszystkie dzieciaki kochają zwierzaki
1 1 1